_____- Navigation rapide -

Mes Digiscraps___Caroline Vidal Photographe | le blog___Project 365 : 1 photo/jour

lundi 30 juin 2008

Mon petit baigneur




Credits :
"Template 7" by Mandagirl (here)
Papers, sun from "Tree Top Sunrise" by Emily Powers (here)
Papers from "Puddle Jumper" by Emily Powers & Kasia Sikorska
Papers from "My Little Boy Wonder" by Emily Powers & Jenna Desai
Paper from "Tutti Frutti" by Paislee Press (here)
Acrylic wave sticker from "Art Nation Whales & Snails" by Emily Powers (here)
"Plastic Bag Alpha" by Dirty Feet Designs (here)


2 commentaires:

Anonyme a dit…

encore des merveilles, comme d'hab !! je suis 100% fan !!
P.S. va voir sur mon blog !

Sév a dit…

Ben ça alors !!! J'admire tes pages aussi !!!

Mais quelle surprise de voir un com de Pouyou que je connais bien aussi lol

gros bisous ma copinette !!!

sév