_____- Navigation rapide -

Mes Digiscraps___Caroline Vidal Photographe | le blog___Project 365 : 1 photo/jour

vendredi 18 juillet 2008

Noah




Credits :
Papers from "e.col.o.gie" by Paislee Press (here)
Phrase stamp from "Press Lines no.1 - Everyday Sentiments" by Paislee Press (here)
Photo frame from "Torn And Worn Frames" by Aja Abney (here)
Paper Overlay from "Torn And Taped Overlays" by Aja Abney (here)
Paper overlay from "Worn Photo Overlays" by Something Blue Studios / Danielle (here)
Bubble stamp from "Bubble Wrap Stamps" by Emily Merritt (here)
String ribbon from "Countryside" by Natali Design (here)
Hinge from "Essential" by Natali Design (here)
Flowers from "Innocence" by Natali Design (here)
Twig from "Purity" by Natali Design (here)
Date stamp from "Tampons Dateurs" by Loloden (here)



EDIT :
Pinaise !
A peine postée que ma page est déjà mise à l'honneur sur le blog
Gallery Standouts. J'hallucine o_O
Merciii Emilie *mouah*


2 commentaires:

Anonyme a dit…

normal qu'elle te plaise, ma dernière : au départ c'était un scraplift d'une de tes pages... mais finalement j'ai tellement changé de choses que ça ne se voit plus lol
ta page "noah" est une merveille !!

Anonyme a dit…

tes pages sont magnifiques !
allez hop dans mes favoris !